Voor alle Leidenaren en daar buiten die van metal houden, opgelet! We hebben de enige echte basveteraan/stadsgenoot Joost van der Graaf vastgelegd voor een snoeiharde set metal met zijn nieuwe band The Curse Made Flesh. In 1993 blies hij al het dak eraf in het Van der Werfpark met Creepmime, 2014 was het de beurt aan ICHAOS en 2022 met Pestilence. Voor The Curse Made Flesh heeft Joost de Spaanse gitarist Javier Valdi (Carceri), drummer Fons van Dijk (A Goat As Our Shepard) en vocalist Morrison de Boer (Infernum) weten te strikken. Stuk voor stuk virtuoos met als resultaat psychedelische deathmetal met een vlijmscherpe focus. Dit jaar verschijnt het album To Each Their Hell waar je al een voorproefje van kunt vinden op Spotify. Pure chaos, maar wel van hele grote klasse en in de startblokken om een hele nieuwe generatie metalfans aan zich te binden. Even de keel smeren en lekker van je af brullen!

Om de beste ervaringen te bieden, gebruikt Werfpop cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technieken kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of de toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies op onze site.